Bendra
Reikalavimai: karžygio namai 1 lygio
Po karžygio namų statybos jūs galėsite iš paprasto kario padaryti karžygį. Tam kad pasamdyti karžygį iš tam tikro karių tipo reikia iš pradžių tą kareivį ištirti bei paruošti, ir tik tuomet karžygio namuose jį galima pasamdyti kaip karžygį.
Karžygį galima siųsti į kitus kaimus kaip pastiprinimą kaip ir bet kokį kitą kareivį. Jeigu tai jūsų kaimas ir jame yra karžygio namai, tai jūs galėsite valdyti karžygį iš jo lyg jis būtu ten pasamdytas.
Pastaba: nesiųskite karžygio į gyvenvietę, kur nėra karžygio namų arba jie vis dar tebestatomi, nes tokiu atveju negalėsite valdyti karžygio iš tos gyvenvietės - jis bus dislokuotas kaip paprastas pastiprinimas.
Po karžygio pasamdymo gaunami 5 vystymo taškai, kuriuos galima panaudoti 5 karžygio parametrų vystymui. Karžygys gali pasiekti 100 vystymosi lygio. Kiekvieną kartą pasiekus aukštesnį lygi karžygys gauna papildomus 5 taškus savo parametrų vystymui:
- Puolimas:
Taškai įdėti į šį parametrą didina karžygio puolimo galimybes.
- Gynyba:
Taškai įdėti į šį parametrą didina karžygio gynybos galimybes.
- Puolimo įtaka kariuomenei:
Taškai įdėti į šį parametrą didina visos kariuomenės puolimą 0,2% su kiekvienu tašku (maksimaliai 20%), tai galioja tik kariuomenės daliai esančiai puolime kartu su karžygiu.
- Gynybos įtaka kariuomenei:
Taškai įdėti į šį parametrą didina visos kariuomenės gynybą 0,2% su kiekvienu tašku (maksimaliai 20%), tai galioja tik kariuomenės daliai esančiai gynyboje kartu su karžygiu.
- Sveikatos atstatymas:
Taškai įdėti į šį parametrą greitina karžygio sveikatos atstatymą.
Kai karžygio namų lygis bus 10, 15 arba 20, jūsų karžygys galės užkariauti atitinkamai 1, 2 arba 3 oazes aplink šią gyvenvietę. Jus galite užkariauti oazes tik 3-jų laukų spinduliu nuo jūsų kaimo. Oazės leidžia padidinti tam tikrų resursų išgavą, net iki 50%, priklausomai nuo oazės rūšies.
Taip pat galimas svetimos oazės užkariavimas. Jei jūs neturite oazės prie kaimo iš kurio puolate, jūsų sėkmingas puolimas sumažins oazės lojalumą 100%. Jei jūs jau turite vieną oazę, tai lojalumas sumažęs 60%,o turėdami 2 oazes - 40%.
Žuvusį karžygį galima prikelti (atstatyti) karžygio namuose, tačiau kuo aukštesnis karžygio lygis, tuo brangiau kainuoja jo atstatymas. Žaidėjas gali turėti 3 karžygius, bet aktyviu (gyvu) gali būti tik vienas karžygys. Žuvus karžygiui žaidėjas gali pasirinkti, kurį iš karžygių atstatyti.
Pirmo lygio karžygio taškus galima perskirstyti be jokių apribojimų. Taip, puolant galima maksimaliai juos panaudoti puolimui, o ginantis panaudoti taškus gynybai. Karžygiui pasiekus aukštesnį lygį taškus paskirstyti bus galima tik vieną kartą be jokių tolimesnių perskirstymo galimybių. Atsiminkite, kad karžygiui pasiekus 2 lygį jis įgaus (užfiksuos) tuos parametrus kurie buvo po paskutinio perskirstymo. Stebėkite atidžiai, kad puolimui skirtas karžygys pasiekus antrą lygį netyčia neliktų su gynybos parametrais ir atvirkščiai.
DUK
Ar galima pasamdyti karžygiu žvalgą, taraną, katapultą, senatorių ar atitinkamą kitų genčių kareivį?
- Ne, negalima.
Kiek resursų gali panešti karžygys?
- Nekiek. Karžygiai kaip tikri herojai maišų netampo.
Ar karžygiai atsispindi mūšio ataskaitose?
- Taip.
Ar karžygių parametrai atsispindi mūšio ataskaitose?
- Ne.
Ar gali keli karžygiai būti kaimo gynyboje?
- Taip, bet gynybos įtakos parametrai skaičiuojam tik tam žaidėjui, kieno yra karžygys.
Kada karžygys praranda sveikatą?
- Kiekvieną karta puolime dalyvaujant karžygiui, jis praranda dalį sveikatos. Prarastos sveikatos dydis priklauso nuo žuvusių kareivių kiekio šiame mūšyje. Kiek procentų kareivių žūsta, tiek procentų sveikatos neteks karžygys. Jei karžygys neteks daugiau nei 90% sveikatos - jis mirs.
Ar karžygys gali būti naudojamas kaip vienintelis puolantis ar besiginantis kareivis?
- Taip, tačiau nerekomenduojame tai daryti.
Kaip skaičiuojama karžygio patirtis?
- Kiekvienas nužudytas kareivis prideda karžygiui tiek patirties taškų kiek grūdų reikia jo maitinimui (išlaikymui). Patirties skaičiuoklę žiūrėkite žemiau lentelėje.
Ar karžygys gauna patirties kai jis miršta kovoje?
- Taip.
Kaip dalinasi patirtis tarp kelių karžygių esančių gynyboje?
- Patirtis dalinasi tarp karžygių po lygiai.
Ar įtakoja karžygį ginklų ir šarvų modernizavimai (patobulinimai kalvėse)?
- Ne, neįtakoja.
Ar gali karžygys patekti į galų spąstus?
- Taip, gali. Karžygys patenka į spąstus paskutinėje eilėje po savo kareivių. Būdamas spąstuose karžygys negauna patirties taškų.
Karžygio patirties taškai
Stulpelis "nužudė" parodo kokia turi būti visų karžygio nužudytų priešų maitinimo grūdų suma tam kad jis pasiektų sekantį lygį.
Patirtis |
Lygis |
Nužudė |
|
Lygis |
Nužudė |
|
Lygis |
Nužudė |
|
Lygis |
Nužudė |
|
Lygis |
Nužudė |
0. | 0 | |
20. | 21000 | |
40. | 82000 | |
60. | 183000 | |
80. | 324000 |
1. | 100 | |
21. | 23100 | |
41. | 86100 | |
61. | 189100 | |
81. | 332100 |
2. | 300 | |
22. | 25300 | |
42. | 90300 | |
62. | 195300 | |
82. | 340300 |
3. | 600 | |
23. | 27600 | |
43. | 94600 | |
63. | 201600 | |
83. | 348600 |
4. | 1000 | |
24. | 30000 | |
44. | 99000 | |
64. | 208000 | |
84. | 357000 |
5. | 1500 | |
25. | 32500 | |
45. | 103500 | |
65. | 214500 | |
85. | 365500 |
6. | 2100 | |
26. | 35100 | |
46. | 108100 | |
66. | 221100 | |
86. | 374100 |
7. | 2800 | |
27. | 37800 | |
47. | 112800 | |
67. | 227800 | |
87. | 382800 |
8. | 3600 | |
28. | 40600 | |
48. | 117600 | |
68. | 234600 | |
88. | 391600 |
9. | 4500 | |
29. | 43500 | |
49. | 122500 | |
69. | 241500 | |
89. | 400500 |
10. | 5500 | |
30. | 46500 | |
50. | 127500 | |
70. | 248500 | |
90. | 409500 |
11. | 6600 | |
31. | 49600 | |
51. | 132600 | |
71. | 255600 | |
91. | 418600 |
12. | 7800 | |
32. | 52800 | |
52. | 137800 | |
72. | 262800 | |
92. | 427800 |
13. | 9100 | |
33. | 56100 | |
53. | 143100 | |
73. | 270100 | |
93. | 437100 |
14. | 10500 | |
34. | 59500 | |
54. | 148500 | |
74. | 277500 | |
94. | 446500 |
15. | 12000 | |
35. | 63000 | |
55. | 154000 | |
75. | 285000 | |
95. | 456000 |
16. | 13600 | |
36. | 66600 | |
56. | 159600 | |
76. | 292600 | |
96. | 465600 |
17. | 15300 | |
37. | 70300 | |
57. | 165300 | |
77. | 300300 | |
97. | 475300 |
18. | 17100 | |
38. | 74100 | |
58. | 171100 | |
78. | 308100 | |
98. | 485100 |
19. | 19000 | |
39. | 78000 | |
59. | 177000 | |
79. | 316000 | |
99. | 495000 |
Išvertė: BadMF