Travian » Kareiviai » Galų karinės pajėgos home mail

Galų karinės pajėgos

Galai - pati taikiausia Traviano gentis. Jų kariai labai stiprūs gynyboje, tačiau ir puolime jie sugeba konkuruoti su kitų tautų kariais. Galai - yra raitininkai iš prigimties, apie jų žirgus sukurta nemažai legendų. Tai yra labai greiti žirgai, todėl galų kariai labai dažnai sugeba atakuoti priešus staigiai ir netikėtai, pridarydami nemažai nuostolių.

Žaidžiant už šią gentį lengviausia gintis, bet agresyvi taktika taipogi galima. Tai suteikia galimybę atrasti savo mėgstamiausią strategiją (gynybinę ar agresyvią, žaisti individualų žaidimą ar būti aktyviu komandos nariu, daug prekiauti ar pastoviai grobti, išnaudoti kaip pėstininkus, taip ir greitus raitininkus, statyti miestus ar juos užkariauti). Tam, kad išnaudoti visas šias galimybes, jūms prireiks šiek tiek patirties ir talento. Kita vertus, galai - tikrai neblogas pasirinkimas ir naujokams.

Ypatumai
  • Greičio privalumai: greičiausi kariai šiame žaidime
  • Medinė tvora suteikia vidutinį gynybinį priedą
  • Prekeiviai sugeba gabenti iki 750 resursų vienetų, greitis yra 24 laukai per valandą
  • Slėptuvė yra dvigubai didesnė nei kitų genčių
  • Santykinai brangios katapultos bei taranai
  • Pigūs kolonistai


Savybės ir paruošimo sąnaudos
Attackvalue Defense against infantry Defense against cavalry Medienos Molio Gele382;ies Gr363;d371; I353;laikymas Greitis
Falanga Falanga 15 40 50 100 130 55 30 1 7
P279;stininkas su kardu Pėstininkas su kardu 65 35 20 140 150 185 60 1 6
P279;dsekys Pėdsekys 0 20 10 170 150 20 40 2 17
Raitas perk363;nas Raitas perkūnas 90 25 40 350 450 230 60 2 19
Raitas druidas Raitas druidas 45 115 55 360 330 280 120 2 16
Raitas hedujas Raitas hedujas 140 50 165 500 620 675 170 3 13
Taranas Taranas 50 30 105 950 555 330 75 3 4
Trebu353;etas Trebušetas 70 45 10 960 1450 630 90 6 3
Kunigaik353;tis Kunigaikštis 40 50 50 30750 45400 31000 37500 4 5
Kolonistas Kolonistas 0 80 80 5500 7000 5300 4900 1 5
Sp261;stai Spąstai / / / 20 30 10 20 0 /

Falanga

Falanga

Reikalavimai: kareivinės lygis 1
Falangos - pigūs ir greitai paruošiami pėstininkai.

Jų puolimo galia yra gana maža, tačiau jie yra pakankamai stiprūs ginantis tiek nuo pėstininkų, tiek ir nuo raitųjų karių.

  • Sąnaudos ištirti: 0 Medienos, 0 Molio, 0 Geležies, 0 Grūdų, Trukmė: /
  • Greitis: 7 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 35 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 1 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:21:40 - 1 lygio kareivinėse

Pėstininkas su kardu

P279;stininkas su kardu

Reikalavimai: akademija lygis 1, ginklų kalvė lygis 1
Pėstininkai su kardais yra brangesni nei falangos, bet tai yra atakuojančio tipo kariai.

Gynyboje jie yra ganėtinai silpni, ypatingai prieš raitininkus.

  • Sąnaudos ištirti: 940 Medienos, 700 Molio, 1680 Geležies, 520 Grūdų, Trukmė: 02:00:00
  • Greitis: 6 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 45 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 1 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:30:00 - 1 lygio kareivinėse

Pėdsekys

P279;dsekys

Reikalavimai: akademija lygis 5, arklidė lygis 1
Pėdsekys yra Galų žvalgybos karys. Jie yra labai greiti ir sugeba likdami nepastebėtais gauti informaciją apie priešų karius, resursus bei pastatus.

Žvalgyba nebus pastebėta, jei nežus nė vienas žvalgas. Ginasi žvalgai, raiti legatai ir pėdsekiai.

  • Sąnaudos ištirti: 1120 Medienos, 700 Molio, 360 Geležies, 400 Grūdų, Trukmė: 01:55:00
  • Greitis: 17 laukų per valandą
  • Gali panešti resursų: 0 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 2 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:28:20 - 1 lygio arklidėje

Raitas perkūnas

Raitas perk363;nas

Reikalavimai: akademija lygis 5, arklidė lygis 3
Raiti perkūnai yra laibai greiti ir pakankamai stiprūs raitininkai. Taip pat jie sugeba nešti nemažą resursų kiekį, todėl puikiai naudojami apvogiant priešo gyvenvietes.

Gynybiniai perkūnų sugebėjimai yra tik vidutiniai.

  • Sąnaudos ištirti: 2200 Medienos, 1900 Molio, 2040 Geležies, 520 Grūdų, Trukmė: 03:05:00
  • Greitis: 19 laukų per valandą
  • Gali panešti resursų: 75 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 2 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:51:40 - 1 lygio arklidėje

Raitas druidas

Raitas druidas

Reikalavimai: akademija lygis 5, arklidė lygis 5
Šis raitininkų karių tipas turi labai gerą gynybą prieš pėsčiuosius karius, taip pat nuostabų mobilumą. Paruošimo kaina ir išlaikymas, beje, yra santykinai brangūs.

  • Sąnaudos ištirti: 2260 Medienos, 1420 Molio, 2440 Geležies, 880 Grūdų, Trukmė: 03:10:00
  • Greitis: 16 laukų per valandą
  • Gali panešti resursų: 35 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 2 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:53:20 - 1 lygio arklidėje

Raitas hedujas

Raitas hedujas

Reikalavimai: akademija lygis 15, arklidė lygis 10
Hedujų genties raiteliai yra elitiniai galų kariai, atsižvelgiant į puolimo jėgą bei gynybą prieš raitininkus. Pagal šiuos komponentus jie yra vieni geriausių.

Kita vertus, jų paruošimas yra pakankamai brangus, o išlaikymas, kainuojantis 3 grūdus per valandą kiekvienam kariui, priverčia apskaičiuoti jų efektyvumą.

  • Sąnaudos ištirti: 3100 Medienos, 2580 Molio, 5600 Geležies, 1180 Grūdų, Trukmė: 03:45:00
  • Greitis: 13 laukų per valandą
  • Gali panešti resursų: 65 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 3 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 1:05:00 - 1 lygio arklidėje

Taranas

Taranasmholz

Reikalavimai: akademija lygis 10, dirbtuvės lygis 1
Taranas yra sunkusis Jūsų kariuomenės palaikymo įrenginys. Šio ginklo paskirtis - sunaikinti priešininko sienas (tvoras, pylimus) bei padidinti kariuomenės šansus nugalėti priešo gynybą.

  • Sąnaudos ištirti: 5800 Medienos, 2320 Molio, 2840 Geležies, 610 Grūdų, Trukmė: 04:40:00
  • Greitis: 4 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 0 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 3 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 1:23:20 - 1 lygio dirbtuvėse

Trebušetas

Trebu353;etas

Reikalavimai: akademija lygis 15, dirbtuvės lygis 10,
Trebušetas - puikus nuotolinis ginklas, griaunantis pastatus priešo mieste. Nepamirškite kartu su trebušetais pasiųsti eskortą, kitaip šis mechanizmas neturės šansų apsiginti.

Kuo aukštesnio lygio yra jūsų miesto susibūrimo vieta, tuo tikslesni bus trebušetai. Be to atsiranda galimybė pasirinkti priešo pastatus, kuriuos nori atakuoti. Turint 10 lygio susibūrimo vietą, visi pastatai, išskyrus slėptuvę, mūrinę ir spastinę, gali būti pasirinkti trebušetų taikiniais.

  • Sąnaudos ištirti: 5860 Medienos, 5900 Molio, 5240 Geležies, 700 Grūdų, Trukmė: 08:00:00
  • Greitis: 3 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 0 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 6 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 2:30:00 - 1 lygio dirbtuvėse

Kunigaikštis

Kunigaik353;tis

Reikalavimai:akademija lygis 20, susibūrimo vieta lygis 10, plėtimo galimybė rezidencijoje arba valdovo rūmuose
Kiekviena gentis turi patyrusį išmintingą kunigaikštį, kurio kalbos ir dalyvavimas puolimuose paskatina puolamų kaimų gyventojus nuspręsti prisijungti prie Jūsų imperijos.

Kuo dažniau kunigaikštis kalba stovėdamas po priešininko sienomis, tuo labiau senka gyventojų lojalumas esamai valdžiai - iki nulinio lygio, kai jie nusprendžia prisijungti prie kunigaikščio atstovaujamos genties.

  • Sąnaudos ištirti: 15880 Medienos, 22900 Molio, 25200 Geležies, 22600 Grūdų, Trukmė: 06:47:55
  • Greitis: 5 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 0 Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 4 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 25:11:40 - 1 lygio rezidencijoje arba valdovo rūmuose

Kolonistas

Kolonistas

Reikalavimai: plėtimo galimybė rezidencijoje arba valdovo rūmuose
Galų kolonistai – narsūs ir bebaimiai piliečiai. Po atitinkamo sunkaus apmokymo jie keliauja po Traviano Pasaulį ir įkuria naujus miestus tavo šlovei pagerbti.

Kadangi kelionės ir naujos gyvenvietės įkūrimas susiję su dideliais pavojais, kolonistai būriuojasi grupėmis po tris. Beje, naujam miestui įkurti prireiks po 750vnt. visų resursų.

  • Sąnaudos ištirti: 0 Medienos, 0 Molio, 0 Geležies, 0 Grūdų, Trukmė: /
  • Greitis: 5 laukai per valandą
  • Gali panešti resursų: 3000 (T2: 1600) Resursų vnt.
  • Išlaikymas: 1 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 7:28:20 - 1 lygio rezidencijoje arba valdovo rūmuose

Spąstai

Sp261;stai

Reikalavimai: Spąstinė lygis 1
Galai yra vienintelė gentis, kuri moka gaminti spąstus. Kai priešų būrys užpuola galų gyvenvietę, patekę į spąstus kariai mūšyje nedalyvauja, o jei puolėjas pralaimi - pasilieka nelaisvėje. Išlaisvinti juos galima tik pakartotinai atakuojant. Antpuoliu savo karių neišlaisvinsi.

Jei priešas išlaisvino savo patekusius į spąstus karius, 1/3 spąstų atstatoma. Jei galas paleido belaisvius savo valia, atstatoma 1/2 spąstų.

  • Sąnaudos ištirti: 0 Medienos, 0 Molio, 0 Geležies, 0 Grūdų, Trukmė: /
  • Greitis: / laukų per valandą
  • Gali panešti resursų: /
  • Išlaikymas: 0 Grūdų per valandą
  • Apmokymo laikas: 0:27:40 - 1 lygio spąstinėje
 (balsų: 116)
paskelbė: Travian3 | 20 rugpjūčio 2007 | perskaitė: 197902
Gerbiamas lankytojau, šiuo metu esate mūsų svetainės neregistruotas svečias, arba nesate prisijungę. Jei norite papildyti straipsnį, ar turite įdomių minčių, susijusių su jo tema - kviečiame rašyti komentarus. Užsiregistravę turėsite galimybę tai daryti patogiau.
Kiti straipsniai:
#211 parašė: Rocknrolla
 
Kas geriau- perkunai ar pestininkai su kardais?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 

 

 
 
  2007 Travianas.lt - Traviano pagalbos svetainė
E-mail | RSS | Registruotis | Paskutiniai komentarai | Reklama