Travian » Straipsniai » Dar apie gynybą, vystymosi strategiją ir kt. home mail

Dar apie gynybą, vystymosi strategiją ir kt.

Šiek tiek apie gynybą, greito vystymosi strategiją, optimalų resursų išnaudojimą bei naujų gyvenviečių įkūrimą.

Dalis informacijos jau buvo pateikta šiame ir šiame straipsniuose.

Gynyba:
Bene geriausia gynyba pradinėse žaidimo stadijose yra slėptuvės. Slėptuvės yra pranašesnės už gynybines pajėgas dėl to, kad:
- pigesnės
- efektyvesnės resursų sąnaudų atžvilgiu bei grūdų sąnaudų palaikymui atžvilgiu
- ilgaamžiškesnės ir nemirtingos (lyginant su kariuomene)

Taip pat kariuomenė negarantuoja 100% gynybos, nes mūšį galima pralaimėti.

Tačiau viskas pasikeičia tada, kai jus pradeda pulti su katapultomis. T.y. pereinama iš farming'o (resursų pasisavinimo) stadijos prie tikrų karų, kurių tikslas - griauti priešo gyvenvietes. Tuomet jau reikia armijos.

Taip pat turėkite omenyje, kad dažnai 10 aljanso narių mažos gynybinės armijos yra efektyvesnės nei viena didesnė. Taip yra todėl, kad:

- tai apsunkina žvalgybą ir priešo prognozes
- 10 mažų armijų lengviau ir greičiau atstatyti, nei vieną didelę
- tokias armijas lengviau išlaikyti

Efektyvus resursų laukų vystymas ir resursų išnaudojimas:

Jau ne kartą pasakyta, kad pirmomis žaidimo dienomis geriau vystyti tik resursų laukus, o tik po to - pastatus gyvenvietės centre. Taip pat yra keletas kitų patarimų:

- pastatus reikia vystyti proporcingai. Variantas - pakelti vieną grūdų fermą iki 5-6 lygio kol visos kitos yra 1-2 lygio - yra ekonomiškai neefektyvus.
- vieną tam tikro tipo resursų lauką galima pakelti neproporcingai tuomet, kada visi kiti laukai yra 7-8 lygio. Šiuo momentu galima patobulinti vieną lauką iki 10 lygio ir pastatyti atitinkamą gamyklą, kas yra santykinai pigu ir gerokai padidina resursų gamybą. Žr. svetainės meniu punktą "Pastatai"
- antrą gyvenvietę reikia pasistengti įkurti taip greitai, kaip įmanoma - tam, kad gauti naujų resursų gamybos šaltinių.
- apie antros gyvenvietės įkurimą rimtai reikia susimąstyti, kai sukauptų kultūros taškų skaičius siekia 1200-1500 (matomas ar valdovo rūmuose) - antrai gyvenvietei įkurti reikės 2000 taškų. Taip pat kai bendra resursų gamyba siekia 800-1000 resursų vienetų per valandą - tuomet galėsite kaupti rezidencijos/rūmų tobulinimui ir kolonistams be didelių nuostolių bendram vystymuisi.

Antros-trečios gyvenviečių tipai:

Žemėlapyje yra skirtingų laukų. Lauko tipą galite sužinoti paspausdami ant jo. Yra laukų su daugiau nei 6 vietomis . Vėlesnėse žaidimo stadijose jie yra labai svarbūs - leidžia išmaitinti didesnę kariuomenę. Būna laukų su 9 ir su 15 grūdų fermų. Turėkite omenyje - tokie laukai yra stiprių žaidėjų taikinys.
15-cropper'is leidžia išlaikyti didžiulę armiją, bet jo vystymas yra sudėtingas - jis beveik negamina kitų resursų, dėl to vystomas tik kitų gyvenviečių sąskaita. Patariama 15-ką rinktis kaip trečią ar ketvirtą kaimą, šalia 6-cropper resursinių kaimų. Vėliau 15-ką galima skelbti sostine.
9-cropper'is - įdomus laukas, kuriam vystyti reikia tik nedidelės kitų kaimų pagalbos, tačiau jame taip pat gali būti dislokuojama didelė armija. Patyrę žaidėjai gali kurti antrą gyvenvietę tokiame lauke.
Laukai su 6 grūdų fermomis taip pat būna skirtingų tipų. Kiekvienas žaidėjas pradeda 4-4-4-6 lauke. Tačiau yra laukų su 5 Molio karjerais, ar Geležies kasyklomis. Pavyzdžiui, 4-5-3-6 (mediena-molis-geležis-grūdai). Yra skirtingų nuomonių. Kartais manoma, kad toks disbalansas apsunkina vystymąsi bei priverčia daugiau prekiauti. Tačiau tokie specializuoti laukai gali būti naudingi kiekvienai genčiai. Taip, germanų karių paruošimas reikalauja daugiau medienos - germanams tinka laukai su 5 kirtavietėmis. Galų specializuoti laukai - su 5 molio karjerais, romėnų - su 5 geležies kasyklom. Žinoma, tai yra tik bendros rekomendacijos. Kiekvienos genties atstovai gali pasirinkti ir kitokius laukus.

Kultūros taškai

Kaip buvo minėta, jų greitas kaupimas turi reikšmės greitesniam antro ir trečio kaimo įkūrimui. Todėl patariama statyti pastatus, kurie sugeneruoja daugiau kultūros taškų - , arklidę, rezidenciją/rūmus, . Ypatingai efektyvūs šių pastatų pirmieji lygiai - reikalauja nedaug resursų, tačiau padeda greičiau kaupti KT.

Priklausomybę tarp pastatų galima pamatyti pastatų medyje.
 (balsų: 76)
paskelbė: Travian2 | 11 rugsėjo 2007 | perskaitė: 100893
Gerbiamas lankytojau, šiuo metu esate mūsų svetainės neregistruotas svečias, arba nesate prisijungę. Jei norite papildyti straipsnį, ar turite įdomių minčių, susijusių su jo tema - kviečiame rašyti komentarus. Užsiregistravę turėsite galimybę tai daryti patogiau.
Kiti straipsniai:
#1 parašė: onager
 
radau 2 kaimus savo daryti gera vieta :) 3-3-3-9 ;] neblogai
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#2 parašė: As
 
radau kur 1 - 1 - 1 - 12 (better) bully
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#3 parašė: abiems auksciau
 
galesit poto pusvelciui pardavineti tuos grudus kaip kad dabar yra S1 serve
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#4 parašė: Anatom1k
 
siek tiek nesupratau pvz ka reiskia 1-1-1-12 cia tipo oaze duoda tiek resursu per 1h?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#5 parašė: jaman
 
gyvenvietes lauku pasiskirstymas: mediena-molis-geležis-grūdai
reiskia kad toje gyvenvieteje 12 grudu lauku.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#6 parašė: ka
 
ka ce svaigsti buna 1-1-1-15 arba 3-3-3-9
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#7 parašė: Souliens
 
Jau uz vieno langelio pas manes yra 1-1-1-15 laughing
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#8 parašė: aliolt
 
:) lol 1-1-1-15 skirtas armijai o ne tam kad grudus pardavinet
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#9 parašė: pranas
 
salia manes yra 1-1-1-15 xD neskiria nei 1 langelis
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#10 parašė: ekspres
 
e o kaip tos oazes atrodo nes aplink mane nieko nera panasaus apie 1-1-1-15 o tik apleisti slenei o daugeu nieko tai kur man jas rasti kaip jos atrodo? recourse
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#11 parašė: EvenLaChu
 
blem toli yra geru oaziu medzio molio ir gelezies karjeru bet o galais tai labai toli o as gyvenu tarp durniu kurie yra nubai ir bando mane nukalt bet tai labai sunku nes as esu vienas geriuasiu toj vietoj pas mane 72 gyventojai
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#12 parašė: kostas
 
Sveiki, gal kas galit pasakyt kiek reikia galu kolonistu kad ikurt nauja gyvenviete.?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#13 parašė: klaustux
 
3 kolonistu
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#14 parašė: sansitis
 
lol EvenLaChu su 72 gyventojais esi beveik statistikos pabaigoj,tai gal cia nesigirk kad vienas geriausiu nes cia per savaite tiek laisvai galima pasikelt
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#15 parašė: :D
 
JIS tikrai ziaurus xDD

kas ce tera ras tuos 1-1-1-15 paskaites si s per pora min radau
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#16 parašė: xalewcik
 
"germanams tinka laukai su 5 kirtavietėmis" nesutinku :P tikriems germanu kariams (kirviai, raiti germanai) labiausiai reike molio ir gelezies :) Tik gynybiniams kariams ir germanu vadui, reike medzio, bet nuo kada, germanai yra gynybinio stiliaus zaidejai? :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 23    
 
 
#17 parašė: nEZINIA
 
1-1-1 15 :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#18 parašė: samu
 
"germanams tinka laukai su 5 kirtavietėmis" nesutinku :P tikriems germanu kariams (kirviai, raiti germanai) labiausiai reike molio ir gelezies :) Tik gynybiniams kariams ir germanu vadui, reike medzio, bet nuo kada, germanai yra gynybinio stiliaus zaidejai? :)

speju kai jau rasau esi tapes ferma. tokia strategija zaidziant arba zlugsi iskart, arba dviem dienom veliau :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#19 parašė: Erida
 
gal kas gali pasakyti, kaip ikurti savo kolonija?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#20 parašė: Otukatu
 
jeigu laikysi santyki 10-12-8-6 pradėjus statyti slėptuves, ginybinę sieną, kareivines,kareivius pritrūksi geležies -siuličiau 5-6-7-3
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 2    
 
 
#21 parašė: ignux
 
o prie pat manes yra 4-4-4-6 (the best)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#22 parašė: labas as lenis
 
aas per kelias minutes radau gyvenviete 4-4-4-6 ir prie jus yra 2 gyvenvietes su 1-1-1-15 :D :D :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#23 parašė: vilius
 
the bet :D :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 7    
 
 
#24 parašė: MariukaCz
 
Prie manes yra ivairiu taipat ir 9 ir 15, bet oaziu mazhai belay
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#25 parašė: ka zinau
 
wos tik po sito straipsnio paziuejau i mapa pirma buwo 1-1-1-15 :-)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#26 parašė: killer-BK
 
nu nerelia pas mane aplinkui tai net trins po 3-3-3-9 o dvi po 1-1-1-15 tai ce jau visi kaimynai pasdalyns wink
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#27 parašė: :)))))))))))))))))))))
 
aš girdėjau, kad turint kažkelinto lygio tvorą ir dar (atrodo valdovų rūmus) tiksliai neprisimenu.. td savaime priešo kariai miršta.. kažkaiptai... gal kas žinot tiksliau?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#28 parašė: nnnn
 
cia as ne i tema.. bet traviane nesamoningai padaryta puolimai. Pvz jeigu as romenas ir puolu 200 germanu pestininku su kuokom su savo 100 cezario raiteliu. Zusta 1 mano karys. Jeigu as tuos pacius 200 germanu pestininku puolu su 100 cezario raiteliu ir 800 imperionu, tai zuva 1 cezario raitelis ir 8 imperionai belay tai kame saknys?????? wink patikrinkit su musio simuliatorium jei netikit. Nechytrai padaryta jei puoli su didesne armija, prarandi daugiau kariu negu su daaaug mazesne.

to belekiek smailu
jeigu tvora auksto lvl, tai zusta keli kareiviai, net ir tuo atveju, jei gynyboj nera ne vieno kario.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#29 parašė: kests
 
nnnn,

jo nes jie nukrenta nuo tvoros ir uzsimusa :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#30 parašė: lasius
 

nnnn,

Viskas yvyksta del to kad 200 kuoku def pries pestininkus yra 4 kart didesnis negu pries raitelius.Pries raitelius 4 ,pries pestininkus 20 :)
Va kame ir saknys :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 

 

 
 
  2007 Travianas.lt - Traviano pagalbos svetainė
E-mail | RSS | Registruotis | Paskutiniai komentarai | Reklama