Travian » Straipsniai » Romėnų vystymosi pradmenys home mail

Romėnų vystymosi pradmenys

Sėkmingi žmonės turi tikslą. Nežinodamas ko nori, nieko nepasieksi.
Norman Vincent Peale

Pradžia


Romėnų vystymosi pradmenysŠis vadovas atskleidžia galimybes, kaip efektyviai naudojant resursus savo gyvenvietę galima paversti ekonomine jėgaine. Jei tavo žaidimo tikslas yra karas ir dar kartą karas, tuomet šis vadovas ne tau. Didžiausią dėmesį skirsime laukų plėtojimui, tačiau tai nereikš, kad negalėsi pulti savo kaimynų :)

Kodėl romėnai?


Romėnai turi sąlyginai brangius ir lėtus karius, kodėl man rinktis juos? Geras klausimas, šiuo vadovu gali nesunkiai naudotis galas ar netgi germanas (nors pastariesiems yra ir efektyvesnių strategijų).
Verta pridurti, kad romėnų kariai nors ir brangūs, tačiau jie yra vieni stipriausių žaidime. Kitos tautos nesugeba prilygti jų pėstininkų galiai, netgi kavalerija. Pretorionai ir imperionai geriausi specialistai, o legionieriai yra vieni geriausių generolų žaidime.

Principai


Prasidėjus žaidimui, vystymasis yra labai lėtas, kartais prireikia savaičių ar net mėnesių tikslui pasiekti. Turėkite kantrybės! Šis vadovas skirtas tik kantriems žaidėjams. Čia neaprašomi visi veiksmai pažingsniui, tik patariama, kokie tikslai turi būti kiekvienoje stadijoje. Vadovaukitės juo tol, kol jūsų nuomonė ir žaidimo stilius sutampa su vadovo pasiūlymais. Nėra dviejų vienodų gyvenviečių. Dėmesys atkreipiamas į svarbiausius principus ir rekomendacijas, kaip greičiau ir efektyviau augti ir stiprėti.

Pirmoji diena


Taigi, tu ką tik pradėjai! Žaidimas prasideda ir turi daug resursų, mažą produkcijos lygį ir beveik tuščią gyvenvietę. Žinoma, nekantrauji kuo greičiau pradėti vystyti ją, tačiau neskubėk. Mūsų tikslas pakelti laukus iki 10 lygio per 8 10 savaičių ir turėti kariuomenės tiek gynybai, tiek puolimui. Šis vadovas padės pasiekti 10 laukų lygį,o toliau jau teks vystyti gyvenvietę savo nuožiūra: įkurti naują ar sutelkti dėmesį kariuomenės kūrimui, persiorentuojant į puolimą. Be to, žaidžiant pora mėnesių, vadovo jau ir nebereikės :).

Traviano žaidimo pagrindinis aspektas: statant pastatą ar keliant lauko lygį, gaminant karius, grūdų produkcija mažėja. Todėl svarbu, kad grūdų produkcija visada išliktų teigiama, negalima pamiršti kelti grūdų laukų lygio.

Kadangi visą dėmesį sutelksime ekonomijai, turimus resursus investuosime į laukus. Apskaičiavus bendrą reikiamų resursų kiekį, matome, jog labiausiai reikės molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Santykis tarp medžio:molio:geležies:grūdų turėtų būti 10:12:8:6. Grūdų gamyba turėtų būti perpus mažesnė arba šiek tiek didesnė nei molio (šį santykį reikia stengtis visada išlaikyti). Laikantis šio principo tobulėsi daug greičiau už tuos, kurie kelia kiekvieną lauką tolygiai. Taip pat, vienodos gamybos laukai negali skirtis daugiau nei vienu lygiu, pavyzdžiui, nekelk medžio lauko gamybos nuo 5 iki 6 lygio, jei visdar turi 4 lygio laukų.

Žaidimo pradžioje gautus resursus reikia investuoti į laukus, pradedant molio. Pirmąsias dienas esate apsaugotas nuo priešų puolimų, todėl apie apsaugą iš karto galvoti nereikia, visus turimus resursus galima skirti laukams tobulint. Artėjant apsaugos pabaigai, reikia pradėti galvoti apie slėptuves, kadangi karių gamyba yra brangi. Slėptuvės apsaugos turimus resursus nuo priešų akių, taigi statome slėptuvę ir keliame iki 4 5 lygio.

8 10 dienos


Šiuo metu laukai jau turėtų būti 3 lygio, o produkcija panašiai 60/60/60/40 per valandą. Kelti laukus iki 4 lygio yra ganėtinai brangu ir papildoma 7 vienetų produkcija per valandą mažai tepadeda, reikia kuo greičiau iš 3 lygio pakilti į 4. Pagaliau kursime kariuomenę :). Keliame gyvenamojo pastato lygį iki 3 ir statome susibūrimo vietą, kareivines bei turgavietę (kai negalite prisijungti daugiau nei 9 valandas, patartina pasistatyti sandėlį, jei norite stoti į aljansą ambasadą). Pastačius kareivines treniruojame 4 6 legionierius, pulsime silpnesnius kaimynus. Keletą dienų kiek galima dažniau puldinėjame kaimynus, tik atsargiai, brangiai atsiėjo legionieriai :). Puolame neaktyvius, vengiame stipresnių už save.

Kadangi naujoko apsauga jau baigėsi, stengiamės karių ilgai mieste nelaikyti (jei netyčia užpultų stipresnis kaimynas) bei kelti slėptuvės lygį.

Laikas sugrįžti prie laukų kėlimo. Kelti reikia visus laukus iki 6 lygio. Resursų daugėja, todėl reikia nepamiršti nuolat didinti vietą sandėlyje, taip pat pasistatome klėtį, bei reikalui esant keliame slėptuvės lygį. Tuo pačiu gaminame vieną kitą kareivėlį, kad laukams esant 6 lygio, turėtume apie 30 legionierių.

3 4 savaitės


Laukai jau 6 lygio, kelti juos iki 7 labai brangu, jei grasina didesni kaimynai, reikia apsaugos :). Statome 3 lygio kareivines, akademiją ir keliame jos lygį iki 5. Statome šarvų kalvę, ginklų kalvę (iki 3 lygio), tuomet pasistatome arklidę. Akademijoje ištyrinėjame pretorioną, imperioną bei raitąjį legatą. Pasigaminame apie 30 pretorionių ir 30 imperionių (priklausomai nuo kaimynų agresyvumo). Taip pat treniruojame 3 raituosius legatus. Slenkant 3 4 savaitei pastatome malūną, anksčiau nereikia, kadangi būtent dabar 1 lygio malūnas naudingiausias, taip pat plečiame turgavietę.

Raituosius legatus gaminome ne kam kitam, kaip kaimynų šnipinėjimui. Kai randame kaimyną be apsaugos, puolame jį ir atimame resursus (kurių mums reikia labiau :) ).

Kareivių pasigaminome, pastatų pastatėme, grįžtame prie laukų (taip, ir vėl) kėlimo. Kitas 4 savaites keliame laukus iki 10 lygio, tačiau nepamirštame pasigaminti ir kareivių. Rekomenduojama turėti apie 100 gynybinių pajėgų laukams esant 10 lygio.

Patarimas: užkėlus medžio, molio ir geležies laukus iki 10 lygio, atsiranda galimybė statyti lentpjūvę, plytinę ir liejyklą (duoda iki 25% resursų gamybos padidėjimą). Atsižvelgiant į tai, naudingiausia būtų turint 8 lygio lauką, pavyzdžiui medžio, kiek galima greičiau pakelti iki 10 lygio ir pastatyti lentpjūvę, kurią užkelti iki 4 lygio. Tai duotų 17% daugiau resursų nei užkėlus visus laukus iki 9 lygio.

8 10 savaitės


Tikslas pasiektas, turime 10 lygio laukus, atsiranda naujos galimybės, kaip:
Įkurti naujas gyvenvietes, remiant resursais iš pirmosios gyvenvietės.
Atakuoti aktyvius, apsirūpinusius gynyba žaidėjus.
Kelti pastatų lygį, pasigaminti katapultų ir iškaršti aplinkiams kailį :).

Pastabos:
Šis vadovas išverstas iš anglų kalbos, padėka žmogui, parašiusiam, originali versija gali būti surasta adresu:
http://forum.travian.com/showthread.php?t=67436

Išvertė:
MsDevilness
 (balsų: 160)
paskelbė: Travian | 21 lapkričio 2007 | perskaitė: 151896
Gerbiamas lankytojau, šiuo metu esate mūsų svetainės neregistruotas svečias, arba nesate prisijungę. Jei norite papildyti straipsnį, ar turite įdomių minčių, susijusių su jo tema - kviečiame rašyti komentarus. Užsiregistravę turėsite galimybę tai daryti patogiau.
Kiti straipsniai:
#1 parašė: Kr3posT
 
Gerai parasyta ir kazkiek naudingos info yra bully
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#2 parašė: vytenis
 
gal kas norų parašyt panašų vadovą GALAMS? winked
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#3 parašė: MsDevilness
 
Kada išversiu ir galams ;)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#4 parašė: vytenis
 
būtų gerai kad išverstum iki 3serverio pradžios? winked gali duot man kokią vieną kitą pastraipą, padėčiau :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#5 parašė: profesoriux
 
nieko naujo ir isradingo... keista, bet topuose romenu dazniausiai nera :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#6 parašė: Red Dragon
 
visiems tie germanai
 
 
Straipsnių 2 | Komentarų 8    
 
 
#7 parašė: modestas
 
ira nemazai info geros bully
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#8 parašė: marce
 
nu wisai neblogai :D

joa teisingai galams irgi reikia ir man glai irgi atsiust padesiu isvert kokia pastraipa... winked
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#9 parašė: Muterka
 
Kas cia sake kad topusose romenu nera... zmogeli tu paziurek kituose serveriuose kur jau toliau sefvai nuzenge kas ten dominuoja?m? germanai tik pradzioj greiciau vystosi... naujokelis...
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#10 parašė: lipukas
 
joa germanai tik pradzioja greiciau vystosi bet poto romenai kaip kyla:)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#11 parašė: zudikas
 
jei germanai neuzdauzo pradzioj tai gal ir kyla :)) aplink mane tai 3 blokai jau nebekyla xD
visgi gal rejx pabandyt 3-iam serve romenus.. kazkodel man aatrodo kad su jai sda labiau siausciau germanai be galo leti ... :S uzknisa kol zvalgas nueina paladinas aplenkia xD
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#12 parašė: primatas
 
as nesenai pradejau losti sita zaidima ir laikaus siektiek kitokios taktikos, kolkas, kol nera daug resusrsu, stengiuos viska kist i ju tobulinima, kai uzpuole pirmus pora karttu atradau kad yra toks daigtas kaip sleptuve, taigi resursai tapo apsaugoti nuo puldinejimu. dabar sleptuve 9 lygio, dauguma resursu lauku 4, kai kurie jau ir 5, bet kazkaip armijos dar nepradejau statyt. jei pastatyciau kelis kareivukus, ateitu kas su 20 ir istaskytu juos, resursu metymas butu :D dabar galvoju taip, kai jau matysis, kad nebetelpa resusrasi i sleptuve, kad jie per greitai atsirandineja ir juos gali pavvogt, statysiu armija ir iskart ne 2 ar 3 kareivukus o taip po 10 kokiu, taip pat dabar stengiuos tobulint siena, kad lengviau eitu apsiginti ir bandysiu daryt tuos kazkuriuos kareivius, kur defensa gera turi, tik jiems dar pastatu ten kazkokiu reikes pastatyt.. :) kaip jum tokia taktika?:D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#13 parašė: killerx
 
gal ir nieko
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#14 parašė: ko6i
 
nu mano tai apsoliuciai priesinga taktika, dazniausiai granny isvis nestatau :D ir romenu neimu, nes pradziai lb letai tobuleja, manau kad geraiu pradziai but galingesniu su didesne armija, nors aisku paskuj romenai buna achujeni, kareiviai ju galingi...
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#15 parašė: HeadPunchLung
 
"o legionieriai yra vieni geriausių generolų žaidime."

Aš per daug nesiaiškinau, bet skamba labai juokingai :))))))
Jaučiu buvo "best general units" tai taip ir isversta :DD
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#16 parašė: stiegas
 
Vienas pastebejimas - jeigu nori pereit i puolimo taktika reikia padaryti gelezies gavima panasiai kaip ir medienos, nes romenu kariu paruosimui reik daugiausiai gelezies
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#17 parašė: mm
 
Parasyta, kad visada reikia islaikyti 10 12 8 6 santiki tarp resu gavybos, bet po to parasyta, kad "siuo metu jus jau turetumete isgauti 60 60 60 40 resursu". Prestaravimas kazkoks..
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#18 parašė: stiegas
 
As tai darau taip: keliu lygi kurio resurso truksta ir pastebejau kad tas santykis mazdaug islieka. O del tos kariuomenes tai galima jos beveik ir netureti jeigu nera arti fermu arba tave daznai atakuoja, bet jeigu tave atakuoja kaimynas su visa armija tu jam gali nusiusti savo karius ir ji apiplesti :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#19 parašė: xalewcik
 
Esu germanas, bet jei nebuciau germanas - buciau galas. Bet tik ne romenas. Kas is to, kad "Tipo romenu stiprus kariai", Su Germanais issivystai greiciau, kol romenas gauna visko po 60-100 per h, tai germanas jau turi 2x (jeigu ne 3x) valandini resursa (jei zaist moki aisku), is istobuleji greiciau, ir armija greiciau statosi ir valdai zaidima ;) Bet tik 1 minusas germanuose, kuri visi zinote - tai tokie jie flegmos :D perkunas 3x greitesnis uz kirvi :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 23    
 
 
#20 parašė: ~Karolis // Pocius.lt
 
Jei kam įdomu, pagal pateiktą koeficientą (10:12:8:6) kolega padarė skaičiuoklę, kurią galite rasti čia: http://www.pocius.lt/kof/

Veikimo principas paprastas: įvedate kurį nors resursą (geriausia molį, nes jo turi būt daugiausia), o skaičiuoklė paskaičiuos pagal jį kiek optimaliai kitų resursų turėtų būti.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#21 parašė: wyyga
 
kada bus isversta ir galams? recourse
Dėmesio! Jūs neturite teisės peržiūrėti viešai nepaskelbtino teksto.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#22 parašė: iwer
 
vnz germanai geriausia gentis pradėti žaidima yra :D tik reik mokėti
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 4    
 
 
#23 parašė: sage
 
Uz romenus galbut sunkoka pradzioj zaisti, bet kuo toliau tuo jie stipreja, augant resursu income dideja romenu galia, naujus kaimus galima labai greitai isvystyti deka to jog statomi 2 pastatai is karto, na ir siaip unitai stiprus, imperionai pagrindine atakuojanti jega, dideli ju kieki sustabdyti yra problemu.

Siaip uz germanus tai nepatariu zaisti kadangi jie praktiskai tik zaidimo pradzioje geri, unitai pigus, daug resursu panesa, bet jie visiskai neturi geru defensiniu unitu, pvz dabar man germanai labai geras taikinys, juos puolu neisbaimindamas, nesvarbu, gali buti pop ir didesne uz mano, bet labai lengva ispjauti visa kariuomene. Galai buna kietas riesutelis, nes daug yra tokiu kur biskuti pasiaugine defenso, tada jau tenka siek tiek aukoti armijos norint iveikti, na daznai ir neapsimoka ju pulti, jei 500+ falangu yra + sienos aukstos.

Heh siaip tutorialas neblogas tik nepatariu del antro miesto daryti taip kaip parasyta, kitaip uzsmirsit ilgam :) antra miesta kurti kai tik surinksit pakankamai kulturos tasku - 250-300 pop.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#24 parašė: b0unce
 
siaip nesuprantu, is kur tas kofas 10:12:8:6???
pasidariau sau exelyje, kad skaiciuotu visokius sh, tai naudojant skirtingus faktorius (t.y. ka artimiausiu metu norima gerint: pramone, infrastruktura, kariuome, karius ar bendrai viska) isejo taip tokie kofai (kaip atskaitos produktas paimtas molis, kadangi romenams sumoje jo reikia daugiausiai):
pramone: medis 88, molis 100, gelezis 70, grudai 62 proc.
infrastruktura: medis 104, molis 100, gelezis 99, grudai 41 proc.
kariuomene: medis 92, molis 100, gelezis 99, grudai 33 proc.
kariai: medis 112, molis 100, gelezis 153, grudai 122 proc.
bendras: medis 97, molis 100, gelezis 99, grudai 38.
skaiciavimo principas:
tarkim turim 100 molio/valanda ir artimiausioje ateityje planuojam gerint pramone, todel geriausia laikytis santykio, kad medzio gaminam 88, gelezies 70, grudu 62vnt/val.
nezinau, ar norit pasitiket, ar nenorit, bet jau senokai pastebejau, kad santykis 10:12:8:6 visiskai neatitinka realybes. molio turiu pertekliu, o gelezies labai truksta. dabar derinu santykius pagal savo analize, kuria pasidariau vakar :) jeigu labai prasysit, gal ir atsiusiu savo excelini sedevra :)
sekmes vystantis!
p.s. jei kam idomus principas, kuriuo skaiciavau santykius, tai jis buvo toks:
susumavau visus resursus, reikalingus visiems romenu pastatams, max lygiui pakelti. duomenis apie resursus emiau is sito tinklapio, pastatu medzio.
beje, cia tik apytiksliai paskaiciavimai, ir prasau man nevemt, kad kazkur suklydau 1-2 proc :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#25 parašė: paslaptingasis nataras
 
Taip pat, vienodos gamybos laukai negali skirtis daugiau nei vienu lygiu, pavyzdžiui, nekelk medžio lauko gamybos nuo 5 iki 6 lygio, jei visdar turi 4 lygio laukų.


Kodėl turėčiau vadovautis šia nuostata?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#26 parašė: binoxi
 
nk cia naujo neparase :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#27 parašė: to paslaptingasis nataras
 
nes jei paskaiciuosi sanaudas, vienam produkcijos vienetui gauti, tai pamatysi, kad kuo aukstesnis lygis, tuo jos didesnes. todel ir neapsimoka :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#28 parašė: Rexona
 
man raso jog truksta resursu..
kas tie resursai>?
pleas atrasykit.aciu
;D
feel wassat lol
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#29 parašė: ToBeX
 
Tik visiskas lochas gali to nesuprasti patarciau mesti sita labai sudetinga zaidima :)
Nes vaikams iki 5 metu jis neskirtas
resursai tai : medis molis gelezis grudai ....
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#30 parašė: ovis63
 
am galiu jums pasakyti didinkites pirmus taip: 2 molio, 1 madzio, 1 grudu, ir tada gelezies pareina nauji resursai ir toliau dirbat kaip norit
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 

 

 
 
  2007 Travianas.lt - Traviano pagalbos svetainė
E-mail | RSS | Registruotis | Paskutiniai komentarai | Reklama