Romėnų vystymosi pradmenys
«Sėkmingi žmonės turi tikslą. Nežinodamas ko nori, nieko nepasieksi.» Norman Vincent Peale Pradžia Šis vadovas atskleidžia galimybes, kaip efektyviai naudojant resursus savo gyvenvietę galima paversti ekonomine jėgaine. Jei tavo žaidimo tikslas yra karas ir dar kartą karas, tuomet šis vadovas ne tau. Didžiausią dėmesį skirsime laukų plėtojimui, tačiau tai nereikš, kad negalėsi pulti savo kaimynų :) Kodėl romėnai?Romėnai turi sąlyginai brangius ir lėtus karius, kodėl man rinktis juos? Geras klausimas, šiuo vadovu gali nesunkiai naudotis galas ar netgi germanas (nors pastariesiems yra ir efektyvesnių strategijų). Verta pridurti, kad romėnų kariai nors ir brangūs, tačiau jie yra vieni stipriausių žaidime. Kitos tautos nesugeba prilygti jų pėstininkų galiai, netgi kavalerija. Pretorionai ir imperionai – geriausi specialistai, o legionieriai yra vieni geriausių generolų žaidime. PrincipaiPrasidėjus žaidimui, vystymasis yra labai lėtas, kartais prireikia savaičių ar net mėnesių tikslui pasiekti. Turėkite kantrybės! Šis vadovas skirtas tik kantriems žaidėjams. Čia neaprašomi visi veiksmai pažingsniui, tik patariama, kokie tikslai turi būti kiekvienoje stadijoje. Vadovaukitės juo tol, kol jūsų nuomonė ir žaidimo stilius sutampa su vadovo pasiūlymais. Nėra dviejų vienodų gyvenviečių. Dėmesys atkreipiamas į svarbiausius principus ir rekomendacijas, kaip greičiau ir efektyviau augti ir stiprėti. Pirmoji dienaTaigi, tu ką tik pradėjai! Žaidimas prasideda ir turi daug resursų, mažą produkcijos lygį ir beveik tuščią gyvenvietę. Žinoma, nekantrauji kuo greičiau pradėti vystyti ją, tačiau neskubėk. Mūsų tikslas pakelti laukus iki 10 lygio per 8 – 10 savaičių ir turėti kariuomenės tiek gynybai, tiek puolimui. Šis vadovas padės pasiekti 10 laukų lygį,o toliau jau teks vystyti gyvenvietę savo nuožiūra: įkurti naują ar sutelkti dėmesį kariuomenės kūrimui, persiorentuojant į puolimą. Be to, žaidžiant pora mėnesių, vadovo jau ir nebereikės :). Traviano žaidimo pagrindinis aspektas: statant pastatą ar keliant lauko lygį, gaminant karius, grūdų produkcija mažėja. Todėl svarbu, kad grūdų produkcija visada išliktų teigiama, negalima pamiršti kelti grūdų laukų lygio. Kadangi visą dėmesį sutelksime ekonomijai, turimus resursus investuosime į laukus. Apskaičiavus bendrą reikiamų resursų kiekį, matome, jog labiausiai reikės molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Santykis tarp medžio:molio:geležies:grūdų turėtų būti 10:12:8:6. Grūdų gamyba turėtų būti perpus mažesnė arba šiek tiek didesnė nei molio (šį santykį reikia stengtis visada išlaikyti). Laikantis šio principo tobulėsi daug greičiau už tuos, kurie kelia kiekvieną lauką tolygiai. Taip pat, vienodos gamybos laukai negali skirtis daugiau nei vienu lygiu, pavyzdžiui, nekelk medžio lauko gamybos nuo 5 iki 6 lygio, jei visdar turi 4 lygio laukų. Žaidimo pradžioje gautus resursus reikia investuoti į laukus, pradedant molio. Pirmąsias dienas esate apsaugotas nuo priešų puolimų, todėl apie apsaugą iš karto galvoti nereikia, visus turimus resursus galima skirti laukams tobulint. Artėjant apsaugos pabaigai, reikia pradėti galvoti apie slėptuves, kadangi karių gamyba yra brangi. Slėptuvės apsaugos turimus resursus nuo priešų akių, taigi statome slėptuvę ir keliame iki 4 – 5 lygio. 8 – 10 dienosŠiuo metu laukai jau turėtų būti 3 lygio, o produkcija panašiai 60/60/60/40 per valandą. Kelti laukus iki 4 lygio yra ganėtinai brangu ir papildoma 7 vienetų produkcija per valandą mažai tepadeda, reikia kuo greičiau iš 3 lygio pakilti į 4. Pagaliau kursime kariuomenę :). Keliame gyvenamojo pastato lygį iki 3 ir statome susibūrimo vietą, kareivines bei turgavietę (kai negalite prisijungti daugiau nei 9 valandas, patartina pasistatyti sandėlį, jei norite stoti į aljansą – ambasadą). Pastačius kareivines treniruojame 4 – 6 legionierius, pulsime silpnesnius kaimynus. Keletą dienų kiek galima dažniau puldinėjame kaimynus, tik atsargiai, brangiai atsiėjo legionieriai :). Puolame neaktyvius, vengiame stipresnių už save. Kadangi naujoko apsauga jau baigėsi, stengiamės karių ilgai mieste nelaikyti (jei netyčia užpultų stipresnis kaimynas) bei kelti slėptuvės lygį. Laikas sugrįžti prie laukų kėlimo. Kelti reikia visus laukus iki 6 lygio. Resursų daugėja, todėl reikia nepamiršti nuolat didinti vietą sandėlyje, taip pat pasistatome klėtį, bei reikalui esant keliame slėptuvės lygį. Tuo pačiu gaminame vieną kitą kareivėlį, kad laukams esant 6 lygio, turėtume apie 30 legionierių. 3 – 4 savaitėsLaukai jau 6 lygio, kelti juos iki 7 labai brangu, jei grasina didesni kaimynai, reikia apsaugos :). Statome 3 lygio kareivines, akademiją ir keliame jos lygį iki 5. Statome šarvų kalvę, ginklų kalvę (iki 3 lygio), tuomet pasistatome arklidę. Akademijoje ištyrinėjame pretorioną, imperioną bei raitąjį legatą. Pasigaminame apie 30 pretorionių ir 30 imperionių (priklausomai nuo kaimynų agresyvumo). Taip pat treniruojame 3 raituosius legatus. Slenkant 3 – 4 savaitei pastatome malūną, anksčiau nereikia, kadangi būtent dabar 1 lygio malūnas naudingiausias, taip pat plečiame turgavietę. Raituosius legatus gaminome ne kam kitam, kaip kaimynų šnipinėjimui. Kai randame kaimyną be apsaugos, puolame jį ir atimame resursus (kurių mums reikia labiau :) ). Kareivių pasigaminome, pastatų pastatėme, grįžtame prie laukų (taip, ir vėl) kėlimo. Kitas 4 savaites keliame laukus iki 10 lygio, tačiau nepamirštame pasigaminti ir kareivių. Rekomenduojama turėti apie 100 gynybinių pajėgų laukams esant 10 lygio. Patarimas: užkėlus medžio, molio ir geležies laukus iki 10 lygio, atsiranda galimybė statyti lentpjūvę, plytinę ir liejyklą (duoda iki 25% resursų gamybos padidėjimą). Atsižvelgiant į tai, naudingiausia būtų turint 8 lygio lauką, pavyzdžiui medžio, kiek galima greičiau pakelti iki 10 lygio ir pastatyti lentpjūvę, kurią užkelti iki 4 lygio. Tai duotų 17% daugiau resursų nei užkėlus visus laukus iki 9 lygio. 8 – 10 savaitėsTikslas pasiektas, turime 10 lygio laukus, atsiranda naujos galimybės, kaip: • Įkurti naujas gyvenvietes, remiant resursais iš pirmosios gyvenvietės. • Atakuoti aktyvius, apsirūpinusius gynyba žaidėjus. • Kelti pastatų lygį, pasigaminti katapultų ir iškaršti aplinkiams kailį :). Pastabos:Šis vadovas išverstas iš anglų kalbos, padėka žmogui, parašiusiam, originali versija gali būti surasta adresu: http://forum.travian.com/showthread.php?t=67436Išvertė:MsDevilness
|
paskelbė: Travian | 21 lapkričio 2007 | perskaitė: 180789 |
Gerbiamas lankytojau, šiuo metu esate mūsų svetainės neregistruotas svečias, arba nesate prisijungę. Jei norite papildyti straipsnį, ar turite įdomių minčių, susijusių su jo tema - kviečiame rašyti komentarus. Užsiregistravę turėsite galimybę tai daryti patogiau.
Kiti straipsniai:
 |
 |
 |
 |
 |
#12 parašė: primatas |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
29 lapkričio 2007 11:27 | ICQ: -- | |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
as nesenai pradejau losti sita zaidima ir laikaus siektiek kitokios taktikos, kolkas, kol nera daug resusrsu, stengiuos viska kist i ju tobulinima, kai uzpuole pirmus pora karttu atradau kad yra toks daigtas kaip sleptuve, taigi resursai tapo apsaugoti nuo puldinejimu. dabar sleptuve 9 lygio, dauguma resursu lauku 4, kai kurie jau ir 5, bet kazkaip armijos dar nepradejau statyt. jei pastatyciau kelis kareivukus, ateitu kas su 20 ir istaskytu juos, resursu metymas butu :D dabar galvoju taip, kai jau matysis, kad nebetelpa resusrasi i sleptuve, kad jie per greitai atsirandineja ir juos gali pavvogt, statysiu armija ir iskart ne 2 ar 3 kareivukus o taip po 10 kokiu, taip pat dabar stengiuos tobulint siena, kad lengviau eitu apsiginti ir bandysiu daryt tuos kazkuriuos kareivius, kur defensa gera turi, tik jiems dar pastatu ten kazkokiu reikes pastatyt.. :) kaip jum tokia taktika?:D |
|
|
 |
 |
 |
|
Straipsnių 0 | Komentarų 0 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
#23 parašė: sage |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
6 gruodžio 2007 00:43 | ICQ: -- | |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
Uz romenus galbut sunkoka pradzioj zaisti, bet kuo toliau tuo jie stipreja, augant resursu income dideja romenu galia, naujus kaimus galima labai greitai isvystyti deka to jog statomi 2 pastatai is karto, na ir siaip unitai stiprus, imperionai pagrindine atakuojanti jega, dideli ju kieki sustabdyti yra problemu.
Siaip uz germanus tai nepatariu zaisti kadangi jie praktiskai tik zaidimo pradzioje geri, unitai pigus, daug resursu panesa, bet jie visiskai neturi geru defensiniu unitu, pvz dabar man germanai labai geras taikinys, juos puolu neisbaimindamas, nesvarbu, gali buti pop ir didesne uz mano, bet labai lengva ispjauti visa kariuomene. Galai buna kietas riesutelis, nes daug yra tokiu kur biskuti pasiaugine defenso, tada jau tenka siek tiek aukoti armijos norint iveikti, na daznai ir neapsimoka ju pulti, jei 500+ falangu yra + sienos aukstos.
Heh siaip tutorialas neblogas tik nepatariu del antro miesto daryti taip kaip parasyta, kitaip uzsmirsit ilgam :) antra miesta kurti kai tik surinksit pakankamai kulturos tasku - 250-300 pop. |
|
|
 |
 |
 |
|
Straipsnių 0 | Komentarų 0 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
#24 parašė: b0unce |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
9 gruodžio 2007 18:42 | ICQ: -- | |
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
siaip nesuprantu, is kur tas kofas 10:12:8:6??? pasidariau sau exelyje, kad skaiciuotu visokius sh, tai naudojant skirtingus faktorius (t.y. ka artimiausiu metu norima gerint: pramone, infrastruktura, kariuome, karius ar bendrai viska) isejo taip tokie kofai (kaip atskaitos produktas paimtas molis, kadangi romenams sumoje jo reikia daugiausiai): pramone: medis 88, molis 100, gelezis 70, grudai 62 proc. infrastruktura: medis 104, molis 100, gelezis 99, grudai 41 proc. kariuomene: medis 92, molis 100, gelezis 99, grudai 33 proc. kariai: medis 112, molis 100, gelezis 153, grudai 122 proc. bendras: medis 97, molis 100, gelezis 99, grudai 38. skaiciavimo principas: tarkim turim 100 molio/valanda ir artimiausioje ateityje planuojam gerint pramone, todel geriausia laikytis santykio, kad medzio gaminam 88, gelezies 70, grudu 62vnt/val. nezinau, ar norit pasitiket, ar nenorit, bet jau senokai pastebejau, kad santykis 10:12:8:6 visiskai neatitinka realybes. molio turiu pertekliu, o gelezies labai truksta. dabar derinu santykius pagal savo analize, kuria pasidariau vakar :) jeigu labai prasysit, gal ir atsiusiu savo excelini sedevra :) sekmes vystantis! p.s. jei kam idomus principas, kuriuo skaiciavau santykius, tai jis buvo toks: susumavau visus resursus, reikalingus visiems romenu pastatams, max lygiui pakelti. duomenis apie resursus emiau is sito tinklapio, pastatu medzio. beje, cia tik apytiksliai paskaiciavimai, ir prasau man nevemt, kad kazkur suklydau 1-2 proc :) |
|
|
 |
 |
 |
|
Straipsnių 0 | Komentarų 0 |
|
|
|
 |
|
 |
|