Travian » Straipsniai » Galų pradžiamokslis home mail

Galų pradžiamokslis

Čia yra vertimas (gal kažko ir pridėjau ), jei kas nepatinka, kreipkitės į straipsnio autorių :)

Galų pranašumai:


1. Greitis: taip, tai tiesa ir yra labai naudinga sąjungininkams ir aljanso nariams. Pradedant raitais perkūnais (greičiausias karys žaidime), nepamirštant raito druido ir hedujo, galų kavalerija ypatingai vertinama. Taip pat galima paminėti, jog galų kunigaikštis juda 1 langeliu greičiau nei romėnų ar germanų.

2. Prekeiviai gali panešti 750 resursų (greitis: 24 laukai per valandą): gudrus galas išmoks greitai pasinaudoti šia privilegija, neleisdamas klėčiai/sandėliui persipildyti. Kadangi jie keliauja greičiausiai, tai padėti resursai į turgavietę greitai bus nupirkti(visi nori kuo greičiau gauti nusipirktus resursus). Taip pat galai greičiausiai nugabens resursus į kitas savo gyvenvietes. Prekeivių greitis labai padeda puolimo metu, galima labai greitai atsikratyti visų nereikalingų resursų, o kadangi kitų tautų prekeiviai keliauja daug lėčiau, tai atakos atveju šis faktorius yra naudingas.

3. Dviguba slėptuvės talpa: žaidimo pradžioje tai dažnai atbaido pulti, nes dažniausia yra tik gaištamas laikas, o resursų negaunama. 10 lygio slėptuvė saugo 2000 resursų.

4. Brangūs apgulties ginklai: trebušetai, nors ir brangūs, tačiau labai naudingi, be to, kai ateis laikas juos įsigyti, pagaminimo kaina nebeatrodys tokia didelė.

5. Pigūs kolonistai: palyginus su germanų ir romėnų kolonistais, galų yra tikrai pigesni, tačiau vėlesnėje žaidimo stadijoje didesnė reikšmę turi galų kunigaikštis, kai reikia užimti gyvenvietes, o jo kaina yra didžiausia lyginant su kitomis tautomis.


Žaidimo pradžioje geriausia sudaryti sąjungas su savo kaimynais, kad pasibaigus naujoko apsaugos laikotarpiui išvengti konfliktų. Reikia kelti laukų lygius, molio pirmiausia. Santykį resursų laukams galima taikyti tokį pat kaip ir romėnams, kadangi pradžioje vistiek reikės daugiausia molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų. Prieš statant 1 lygio slėptuvę apie 125 kiekvienų resursų išleisti laukų lygių kėlimui (1 2). Molio reikia žaidimo pradžioje laukų lygių kėlimui, o taip pat falangų bei spąstų gamybai.Patariama kuo greičiau įstoti į aljansą, nes tai apsaugotų nuo netikėtų puolimų. Vėliau visada galima palikti aljansą ir susirasti geresnį .

Baigiantis naujoko apsaugos laikotarpiui patartina:

1. Turėti 10 lygio slėptuvę arba tokio lygio, kad apsaugotų visus resursus esančius sandėlyje/klėtyje. Galams yra lengviau, kadangi jų slėptuvės talpina dvigubai daugiau resursų nei romėnų ar germanų slėptuvės.

2. Pastatyti 2 ar 3 lygio spąstinę. Patekusių karių į spąstus nereikia skubėti laisvinti, galima bandyti susitarti su puolusiuoju (prašyti resursų arba žodinio susitarimo, kad nebepuls).
Patarimas: spąstų kiekis turėtų prilygti gyventojų skaičiui.

3. Pasigaminti keletą falangų. Dažniausiai užtenka 3 falangų pulti neaktyvius, lėtai besivystančius kaimynus. Pulti reikia kuo dažniau, nes jei pulsi ne tu, tuomet kaimynas ir jis vystysis greičiau už tave.

4. Turėti laukus 4+ lygio (kai naujoko apsauga yra apie savaitę, tai padaryti nėra sunku).

Dabar jau būsi apsisaugojęs nuo daugelio atakų. Galai yra geriausiai besiginanti tauta žaidime, todėl pasistačius 3 4 slėptuves bei 200 spąstų (maksimalus kiekis) galima ramiai vystytis nepatiriant jokių nuostolių (mažai tikėtina, jog kaimynai, žinodami spąstinės ir slėptuvių galimybes, žaidimo pradžioje puls). Esant gyventojų skaičiui 250 300 laukai turėtų būti 6 7 lygio, galima pradėti galvoti apie naujos gyvenvietės įkūrimą arba orientuotis į gynybą/puolimą, kadangi karių gamybai resursų tikrai netrūks.

Galų metodika


Spąstinė
Kaip ir žinoma, spąstinė yra geriausia gynyba galams žaidimo pradžioje (ir netik). Kai užpuolus visi puolančiojo kariai pakliuvo į spąstus, geriausia susisiekti su tuo žaidėju ir bandyti tartis. Jeigu nesutinka už paleidimą atsiųsti resursų, tuomet reikia išgauti bent žodinį susitarimą, jog daugiau nebepuls. Tačiau jei jis nusprendžia ATAKUOTI, tuomet galima pasinaudoti mažyte gudrybe: pamačius, jog puola, spąstuose esančius karius paleisti. Tokiu būdu, dar daugiau jo karių įklius į spąstus, o tuo tarpu tu galėsi su greičiausiais savo kariais jį užpulti ir taip išnešti resursų. Pakelti spąstinės lygį iki 9 ir daugiau brangu, kartais logiškiau būtų pasigaminti gynybinius karius.

Puolimas raitais perkūnais
Pastačius 10+ lygio areną nebelieka jokių kliūčių tolimiems žygiams. Surenk reidus į tolimiausias gyvenvietes, tyrinėk germanus. Geriausia, kad jie būtų apsiginklavę pėstininkais su kuokomis, kadangi raiti perkūnai labai lengvai nugali juos, o puolant dar ir su karžygiu, duoda didelį kiekį patirties.

Puolimas naktį
Šis būdas tinka pradžioje, kai gyventojų skaičius yra nedidelis. Susirandi gyvenvietę ~5 6 valandas kelio (būtų 10 12 valandų sumoje, pirmyn ir atgal) ir surengi reidą. Taip gauni ir resursų, ir apsaugai kariuomenę, jei naktį koks kaimynas sugalvoja užpulti. Tai tinka ne tik galams, tačiau ir kitoms tautoms.

Karžygio pasirinkimas
Daugelis žaidžiančių už galus renkasi raitą hedują, kadangi greitis tikrai nėra pagrindinis faktorius, kai puolama bangomis, be to, jie yra stiprūs atakuojant.
Žinoma, galima rinktis ir raitą perkūną, kai galvojama apie greitesnį karžygio manevravimą tarp savo gyvenviečių.

Taškų paskirstymas:
~15 taškų puolimui, kad pradžioje galėtum šiek tiek daugiau pulti.
~5 10 taškų sveikatos atstatymui.
- likę taškai puolimo įtaka kariuomenei

Išvertė:
MsDevilness
 (balsų: 81)
paskelbė: Red Dragon | 13 gruodžio 2007 | perskaitė: 66394
Gerbiamas lankytojau, šiuo metu esate mūsų svetainės neregistruotas svečias, arba nesate prisijungę. Jei norite papildyti straipsnį, ar turite įdomių minčių, susijusių su jo tema - kviečiame rašyti komentarus. Užsiregistravę turėsite galimybę tai daryti patogiau.
Kiti straipsniai:
#1 parašė: ToBeX
 
Hmz falangos valdo :) (puolime)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#2 parašė: Red Dragon
 
Gynyboje falangos geri puolime 0 jie
 
 
Straipsnių 2 | Komentarų 8    
 
 
#3 parašė: Roshke
 
Galai valdo :rock: am winked
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#4 parašė: ToBeX
 
Bet sitas straipsnis nieko gero nepasako :) Bet falangos visvien puolime valdo :D dzin kas 15 ataka ir panesa vos vos, bet kai kaimynai neturi kuo gintis - kame problemos ? :D
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#5 parašė: stiegas
 
Jus apskaiciuokite kiek mirtu falangu jeigu gintusi tarkim 15 kuokiniu o atakuotu 80 falangu
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#6 parašė: Sondeckis
 
stiegas,
Pff delto uztenka paimti prie falangu dar keleta perkunu ir is tu kuoku liks tik kaulai
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#7 parašė: jokeA
 
galai ftw! :) aisku kam patinka labiau ginibinis zaidimas ;)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#8 parašė: DaFruktas
 
ginybinis? Per ta laika kuri losiu, tai pastebejau, kad galai gali labai lengvai balansuot tarp agresyvios ir ginybines taktikos smile ypac kai raitu perkunu susiveike wink
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 6    
 
 
#9 parašė: Mirtis
 
citata:
"...tyrinėk germanus. Geriausia, kad jie būtų apsiginklavę pėstininkais su kuokomis arba ietininkais, kadangi raiti perkūnai labai lengvai nugali juos..."

siaip ietininkai yra def nuo arkliu..
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#10 parašė: smilga
 
Esu šitam žaidimes naujokė, tad turiu viena klausimuką, kodėl man gyvenvietės centre nestato jokiu pastatų? na jau tiuriu ambasadą, sleptuvę... pvz noriu pasistatyti susibūrimo vieta, bet neaduoda statyti....gal kam nors taip buvo? raso, kad: Šiuo metu jūs negalite pastatyti jokių naujų pastatų.

Kiekvieno pastato statybai keliami tam tikri reikalavimai.
Apie tai galite perskaityti paaiškinimų skirsnelyje.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#11 parašė: Vardas
 
Susiburimo vietai statyti yra speciali vieta , toks zalias pusmenulis gyvenvites centre (rytinej centro dalyje) :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#12 parašė: xalewcik
 
romenu pradziamokslis yra geresnis siaip, nes cia tik tik ju privalumai ivardijami :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 23    
 
 
#13 parašė: amatioras
 
gali buti kad tau truksta grudu nesvarbu kad ju sanedi turi keleta simtu ar tukstanciu pattobulink grudu laukus ir statyk susiburimo vieta ar kitus pastatus.smilga,
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#14 parašė: krasal
 
asilas ta paty parasei tik daug durniau. tongue tongue tongue tongue
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 1    
 
 
#15 parašė: hipiokas
 
gal galit pasakyti kuo skiriasi reidas nuo atakos? as naujokas zaidime tai nelabai gaudausi winked
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#16 parašė: Bart-Man (Žaidime Galas)
 
Galai ROCK,tik turiu 1spąstine
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#17 parašė: To krasal
 
krasal,
http://www.autoinfa.lt/webdic/ paslaityk 11 punktą, gal tada suprasi, ką reiškia vertimas.

Tik pirmiau susirask žodį vertimas, neturėtų būti sunku...
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#18 parašė: Domanto
 
man visada patiko galai (mm)... norejau kitus isbandyti,bet galai antiginybiniai. :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#19 parašė: DBZ
 
I KOKI ALLY GALIUY ISTOTI PARASYKIT
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#20 parašė: WiLnIaUs WaIkAsSs
 
DBZ,
ateik i LT|CS ally ten jis turi savo seima
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#21 parašė: ToBeX
 
Bet visvien falangos jega puolime :D ir dar jega kaip parasyta su perkunais ietininkus pult, kai jie tokie silpni pries arklius tik 65 def ... :D straipsnis jegiskas
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#22 parašė: Senoliss
 
nesamones raso:

Geriausia, kad jie būtų apsiginklavę pėstininkais su kuokomis arba IETININKAIS, kadangi raiti perkūnai labai lengvai nugali juos, o puolant dar ir su karžygiu, duoda didelį kiekį patirties.

gi ietininkas geriauses pestininkas pries kavalerija, ir tuos sukrushtus perkunus skerdzia kaip uz tevyne :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#23 parašė: as
 
kodel as negaliu statyt kariniu pajegu kokie ten reikalavimai nerandu :)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#24 parašė: gameriukas
 
skaityk DUK reikia gyvenamojo pastato 3 lygio susiburimo vietos 1 lygio ir galesi statyti kareivines o kareivinese karius
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 4    
 
 
#25 parašė: rokizz
 
kaip statyti susibutimo vieta?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#26 parašė: juozas111
 
gal kas zinote kuo skiriasi reidinis puolimas nuo paprastos atakos fellow
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#27 parašė: bobinux
 
Reidas skirtas resursams vogti ,o ataka skirta zudyti prieso karius (isnaudojama visa kariuomenes galia)
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#28 parašė: Tadas
 
Reidas - kaunamasi tol, kol prarandi 60% armijos. Taip pat nei6laisvini spąstuose esančiųjų.
Ataka- kova iki galo, kol pas ką nors nebebus armijos. Atakos metu resursai išnešami taip pat kaip ir reido metu.
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#29 parašė: ToBeX
 
Reidas - per ji nesaudo katapultos
Ataka - per ja saudo katapultos
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 
#30 parašė: Peckol
 
aš priklausau Galams, noriu pakviesti kitus į aljansą, kaip tai turiu padaryti?
 
 
Straipsnių 0 | Komentarų 0    
 
 

 

 
 
  2007 Travianas.lt - Traviano pagalbos svetainė
E-mail | RSS | Registruotis | Paskutiniai komentarai | Reklama