Sąveikauti su kitais žaidėjais Traviane galima šiais būdais:
- Užpuolimas
- Pastiprinimas
- Prekyba
- Žinutės
- Prisijungimų tipai
Užpulti galima bet kurį žaidėją, kuriam baigėsi naujoko apsauga ir kuris nėra blokuotas.
Norėdami užpulti ką nors, turite pasirinkti karius ir taikinį. Taikinį galima pasirinkti, paspaudžiant atitinkamą žemėlapio langelį, taip pat reitingo pagalba arba suvedant užpuolamos gyvenvietes koordinates susibūrimo vietoje.
Ataka ir reidas skiriasi tuo, kad atakuojant žūsta visi pralaimėjusios šalies kariai. Užpuolant reidu gali likti išgyvenusių iš abejų pusių.
Miestų užkariavimai, karių išlaisvinimas iš spąstų vykdomi tik atakuojant. Katapultos ir taranai taip pat suveikia tik atakos metu.
Nevaldomos Oazės užkariaujamos reidu; iš kito žaidėjo - atakuojant.
Žvalgybai puolimo tipas neturi reikšmės: žvalgai gali išgyventi vienodai puolant tiek reidu, tiks ataka.
Jeigu puolantis žaidėjas laimi, kariai nešasi grobio, kurio apimtis nepriklauso nuo puolimo tipo.
Pastaba: taisyklės draudžia užpulti savo pavaduotoją (pavaduojamąjį), siekiant užkariauti jo miestą.
Bet kuriam žaidėjui, kuriam baigėsi naujoko apsauga ir kuris nėra blokuotas, galima siųsti karius pastiprinimui. Miestas, į kurį norite siųsti pastiprinimą, pasirenkamas tokiu pat būdu, kaip ir puolimo taikinys.
Kariai, esantys pastiprinime, gina gyvenvietę ir gali žūti mūšyje. Pastiprinimą gali susigrąžinti karių savininkas, arba išsiųsti namo ginamos gyvenvietės šeimininkas. Valdymas vykdomas susibūrimo vietos pagalba. Kol kariai stovi pastiprinime, jie valgo ginamos gyvenvietės maistą.
Turgavietė leidžia siųsti resursus bet kuriam žaidėjui, arba į kitą savo miestą. Tam, kad gautumėte resursus, turgavietės turėti nėra būtina. Resursai gaunami tuomet, kai gaunama ataskaita apie tai, ir automatiškai atsiduria sandėlyje arba klėtyje.
Taip pat turgavietėje galima vykdyti mainus, pasirenkant tinkamą pasiūlymą iš esamo sąrašo arba pačiam siūlant pardavimui tam tikros rūšies resursus.
Sistema automatiškai riboja resursų siuntimą kitiems vartotojams, priklausomai nuo jų tarpusavio santykių. Programa tiesiog neleis Jums išsiųsti resursų daugiau, negu leidžiama. Smulkiau ši sistema bus aprašoma toliau (Prisijungimų tipai)
Paspausdami dešinio mygtuko ekrano viršuje galite perskaityti, rašyti ir, jei įjungtas Pliuso režimas, archyvuoti gautas žinutes.
Gavėjo eilutėje nurodykite gavėjo slapyvardį, parašykite temą ir žinutės turinį bei spauskite mygtuką siųsti.
Aljansų vadai turi galimybė išsiųsti žinute iškart visiems aljanso nariams. Norėdami tai padaryti, vietoj gavėjo nurodykite kodą [ally] (būtinai su kvadratiniais skliausteliais!). Tokią galimybę aljanso vadas gali suteikti bet kuriam aljanso nariui.
Dėmesio: Jūs atsakote už žinutės turinį. Taisyklės griežtai draudžia įžeisti kitus žaidėjus, vartoti keiksmažodžius, pažeisti etikos normas. Plačiau apie tai rašoma taisyklių 3.
Gavęs neleistino turinio žinutę žaidėjas gali pranešti apie tai multihanteriui, ir prasižengęs vartotojas bus nubaustas. Už sunkius įžeidimus taikomas registracijos panaikinimas.
Žaidimo administracija negali perskaityti vartotojų laiškų savo noru. Tam reikia pranešti siuntėjo arba gavėjo vardą ir žinutės kodą (tai nuorodos naršyklės adreso eilutėje paskutiniai skaičiai - http://...).
Žaidimo žinutės nėra asmens susirašinėjimas teisine prasme, tačiau jų paviešinimas gali paveikti žaidimo procesą. Todėl yra draudžiama paviešinti asmens žinutes be abipusio siuntėjo ir gavėjo sutikimo arba administracijos leidimo.
Sistema turės įtakos žaidėjų sąveikai priklausomai nuo šių žaidėjų prisijungimo tipų. Išskiriami trys prisijungimo tipai: CON1, CON2, CON3. (angl. "connection")
Žaidėjai, neturintys tarpusavio ryšių (žaidžiantys iš skirtingų vietų, tinklų, nepavaduojantys vienas kito) turės tipą CON1. Vieno tinklo vartotojai, taip pat žaidėjai ką tik nutraukę pavadavimą ir pan. bus laikomi CON2. Vieno kompiuterio vartotojai, žaidėjai, turintys nuolatinį prisijungimų ryšį ir pan. bus laikomi CON3.
Tai reiškia, kad CON bus nustatomas pagal žaidėjų tarpusavio ryšius ir sistema apjungs daugybę faktorių. Kuo didesnis tarpusavio ryšys - tuo "aukštesnis" CON lygis.
Akcentuojame, jog CON yra nustatomas ir atitinkami apribojimai taikomi automatiškai. Manome, kad pati sistema atsakys į visus galimus praktinius klausimus - žaidėjai gali tiesiog bandyti tam tikrą veiksmą ir matyti, leidžiamas jis ar ne.
Nuo CON priklausys žaidėjų tarpusavio sąveikos apribojimai.
Žaidėjams, kurių tarpusavio ryšys bus identifikuojamas kaip CON1 bus taikomi šie apribojimai:
1. Galima siųsti dvigubą valandinę resursų gamybą žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją (7 dienoms į priekį)
2. Galima siųsti trigubą valandinę resursų gamybą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją (7 dienoms į priekį)
3. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją ir siekiant palaikyti šį pastiprinimą siųsti 150% grūdų, reikalingų palaikymui: 100% - 24 valandoms į priekį, gali būti siunčiama skirtingais resursais; papildomus 50% galima siųsti jei juos sudaro grūdai.
4. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją ir siųsti 300% grūdų sunaudojimo palaikymui: 100% - 24 valandoms į priekį įvairiais resursais; papildomus 200% - grūdais.
5. Galima neribotai pulti (reidinti) žaidėją, turintį didesnę populiaciją, tačiau jei žaidėjai - vieno aljanso nariai - tuomet gautų resursų suma negalės viršyti 2 punkte nustatytų apribojimų.
6. Galima neribotai pulti (reidinti) žaidėją, turintį mažesnę populiaciją, tačiau jei žaidėjai - vieno aljanso nariai - tuomet gautų resursų suma negalės viršyti 1 punkte nustatytų apribojimų.
7. Galima užkariauti gyvenvietes, jei per pastarąsias dvi savaites žaidėjai nebuvo vienas kito pavaduotojai, taip pat nebuvo vieno ar sąjunginių aljansų nariai per pastarąsias dvi dienas.
CON2 apribojimai:
1. Galima siųsti valandinę resursų gamybą žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją (3 dienoms į priekį), tačiau jei populiacija mažesnė nei 50 - siųsti negalima.
2. Galima siųsti dvigubą valandinę resursų gamybą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją (3 dienoms į priekį), tačiau jei populiacija mažesnė nei 50 - siųsti negalima.
3. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją ir siekiant palaikyti šį pastiprinimą siųsti 125% grūdų, reikalingų palaikymui: 100% - 12 valandų į priekį, gali būti siunčiama skirtingais resursais; papildomus 25% galima siųsti jei juos sudaro grūdai.
4. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją ir siųsti 150% grūdų sunaudojimo palaikymui: 100% - 12 valandų į priekį įvairiais resursais; papildomus 50% - grūdais.
5. Galima neribotai pulti (reidinti) žaidėją, turintį didesnę populiaciją, tačiau jei žaidėjai - vieno aljanso nariai - tuomet gautų resursų suma negalės viršyti 2 punkte nustatytų apribojimų.
6. Mažesnę populiaciją turinčio žaidėjo puolimai apriboti 1 punkte nustatytomis sąlygomis.
7. Galima užkariauti gyvenvietes, jei per pastarąsias dvi savaites žaidėjai nebuvo vienas kito pavaduotojai, taip pat nebuvo vieno ar sąjunginių aljansų nariai per pastarąsias dvi dienas.
CON3 apribojimai:
1. Negalima siųsti resursų žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją. Norint atlikti mainus, didesnę populiaciją turintis žaidėjas turi siųsti resursus pirmas.
2. Galima siųsti dvigubą valandinę resursų gamybą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją (1 dienai į priekį), tačiau jei populiacija mažesnė nei 50 - siųsti negalima.
3. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam didesnę populiaciją ir siekiant palaikyti šį pastiprinimą siųsti 100% grūdų, reikalingų palaikymui 6 valandoms į priekį.
4. Galima siųsti pastiprinimą žaidėjui, turinčiam mažesnę populiaciją ir siųsti 100% grūdų sunaudojimo palaikymui 12 valandų į priekį.
5. Galima pulti žaidėją, turintį didesnę populiaciją. Resursų gavimo apribojimai nustatyti 2 punkte.
6. Galima pulti žaidėją, turintį mažesnę populiaciją. Apribojimai - 1 punkte.
7. Negalima užkariauti kito žaidėjo gyvenviečių.
8. Negalima pulti žaidėjo, kuris per pastarąsias 6 val. gavo resursus iš žaidėjo, su kurio identifikuotas puolančio ryšys CON3.
Pastaba: terminas "7 dienoms į priekį" reiškia, kad nustatytą limitą galima dauginti iš 7 (pavyzdžiui, dvigubą valandinę gamybą dauginti iš 7), tačiau tokiu atveju limitas bus išnaudotas savaitei, skaičiuojant nuo siuntimo momento.
Valandinė gamyba nustatoma:
Molio, medienos, geležies ir grūdų, atimant populiaciją, produkcijos suma visose gyvenvietėse plius vidutinis valandinis resursų kiekis, gautas iš puolimų per pastarąją savaitę (skaičiuojama kaip iškovotų resursų suma per pastarąją savaitę minus prarastų resursų suma per savaitę ir padalinus iš 7*24).
Žaidėjų tarpusavio resursų mainų įvertinimui turi įtakos:
prekyba (past. 7 d.)
reidai/puolimai (past. 7 d.)
pastiprinimo palaikymas (past. 7 d.)
Išimtys:
Pasaulio stebuklų gyvenvietės gali gauti neribotą resursų kiekį;
Šios gyvenvietės taip pat neribotai palaikomos kariais ir puolamos;
Gyvenvietės su artefaktais gali būti palaikomos grūdais neribotai;
Gyvenvietės su artefaktais visada gali būti užkariautos;
Masinio naudojimo tinklai (pvz., mobiliųjų operatorių 3G tinklai) bus identifikuojami atskirai ir nebus vertinami kaip CON2 (pasikartosime, veiksmas automatizuotas ir sistemos identifikacija negali būti diskusijų objektas).