Travian » Straipsniai home mail

Traviano humoras (2)

Traviano humoras (2)Realūs laiškai, kuriuos gauna Multihunteriai. The Best.
Stilius nepakeistas.

Traviano video

Traviano videoTraviano video rinkinys: patarimai, instrukcijos, kovų ir pergalių ataskaitos.

Dar kartą apie Multihunter'io darbą

Dar kartą apie Multihunter'io darbąVieno kompiuterio naudojimo nurodymas nustatymuose NESUTEIKIA teisės vienam žmogui valdyti dviejų ar daugiau registracijų. Jei su vienu kompiuteriu žaidžia keli asmenys - kiekvienas turi žaisti tik už savo žaidėjo įrašą.[s][/s]

Germanų pradžiamokslis

Germanų pradžiamokslisVisu pirma nežaiskite už teutonus jeigu nenorite puldinėti pastoviai kitu žmonių. Tuo labiau jeigu dar jų pradėsite gailėtis toli nenueisite.

Dar keli žodžiai apie raundo pabaigą

Dar keli žodžiai apie raundo pabaigąKas vyksta raundo pabaigoje? Kam reikalinga iždinė? Kas laimi žaidimą? Šiek tiek plačiau - šiame straipsnyje.

Galų pradžiamokslis

Galų pradžiamokslisŽaidimo pradžioje geriausia sudaryti sąjungas su savo kaimynais, kad pasibaigus naujoko apsaugos laikotarpiui išvengti konfliktų. Reikia kelti laukų lygius, molio pirmiausia. Santykį resursų laukams galima taikyti tokį pat kaip ir romėnams, kadangi pradžioje vistiek reikės daugiausia molio, po to medžio, geležies ir galiausiai grūdų.

Multihunter'iai (MH) ir jų darbo principai

'Multihunter039;iaiPagrindinis MH darbo principas - neapsunkinti žaidimo, nekurti konfliktinių situacijų, bet užtikrinti vienodas sąlygas visiems žaidimo dalyviams. Pagrindinis MH tikslas - taisyklių pažeidėjų identifikavimas, jų blokavimas ir baudų skirimas.

Traviano humoras

Traviano humorasRealūs laiškai, kuriuos gauna Multihunteriai. The Best.
Stilius nepakeistas.

Romėnų vystymosi pradmenys

Romėnų vystymosi pradmenysŠis vadovas atskleidžia galimybes, kaip efektyviai naudojant resursus savo gyvenvietę galima paversti ekonomine jėgaine. Jei tavo žaidimo tikslas yra karas ir dar kartą karas, tuomet šis vadovas ne tau. Didžiausią dėmesį skirsime laukų plėtojimui, tačiau tai nereikš, kad negalėsi pulti savo kaimynų :)

Karių tipų palyginimas

Karių tipų palyginimasŠiame straipsnyje lentelėmis pateikiama skirtingų genčių karių tipų palyginamoji analizė: puolimo efektyvumas atsižvelgiant į paruošimo savikainą. Gynybos prieš pėstininkus, raitelius ir suminis gynybos efektyvumas atsižvelgiant į paruošimo savikainą

Minimalus katapultų ir taranų skaičius reikalingas pastatų/sienų griovimui

Minimalus katapultų ir taranų skaičius reikalingas pastatų/sienų griovimuiLentelėse nurodomas apytikslis minimalus katapultų skaičius norint visiškai sugriauti tam tikro lygio pastatą, taip pat minimalus taranų skaičius reikalingas skirtingų genčių sienų griovimui.

Kaip neleisti užkariauti savo gyvenvietės

'KaipLabai dažnai kaimo gynyba žlunga dėl besiginančiojo žaidėjo, kuris nežino kaip teisingai reikia reaguoti į vykstančius procesus arba veikia pavėluotai. Teisingai ginantis atakuojančiam galima padaryti didelius nuostolius arba net išvengti užkariavimo. Be abejo, čia kalba eina apie vėlesnes žaidimo stadijas kai užkariauti svetimą miestą tampa ekonomiškai efektyviau nei kurti ir vystyti naują.

Travian.lt: žaidimo bendra apžvalga

Travian.lt: žaidimo bendra apžvalgaTravianas vienas iš žinomiausių pasaulyje strateginių "online" žaidimų. Dalyvavimas šiame žaidime nereikalauja jokios kitos programinės įrangos, išskyrus paprastą interneto naršyklę. Visame pasaulyje Travianą žaidžia keli milijonai žaidėjų. Dabar galima žaisti ir sulietuvintą versiją iš esmės tai pirmasis tokio tipo žaidimas Lietuvoje ir jis turi visas galimybes tapti ne tik pirmu, bet ir geriausiu.

Kaip sužinoti kokioje vietoje esate

Kaip sužinoti kokioje vietoje esateKaip sužinoti kokioje vietoje (šiaurė, rytai, vakarai, pietūs) esate.

Ginklų ir šarvų kalvių naudojimas

Ginklų ir šarvų kalvių naudojimasKiekvienas tam tikro karių tipo ginklų ar šarvų patobulinimas 1 lygiui - pakelia šio karių tipo (karių iš šios gyvenvietės) puolimo ar gynybos efektyvumą atitinkamai 1,5% Pats kalvės lygis apriboja maksimalų karių tobulinimo lygį. Pvz., jei ginklų kalvė yra 5 lygio, kiekvieną karių tipą galima patobulinti iki 5 lygio, ne daugiau.

Dar apie gynybą, vystymosi strategiją ir kt.

Dar apie gynybą, vystymosi strategiją ir kt.Šiek tiek apie gynybą, greito vystymosi strategiją, optimalų resursų išnaudojimą bei naujų gyvenviečių įkūrimą. Geriausia gynyba pradinėse žaidimo stadijose yra slėptuvės. O kariuomenė negarantuoja 100% gynybos, nes mūšį galima pralaimėti.

Žodynėlis - sutrumpinimai, terminai

Žodynėlis - sutrumpinimai, terminaiČia rasite įvairių žaidime bei pagalbos svetainėje naudojamų sutrumpinimų ir terminų paaiškinimus. Sąrašas bus papildomas.

Žaidėjas Natars (natarų gentis) ir raundo pabaiga

'381;aid279;jasŽaidėjas Natars atsiranda žaidime po paros kai paskelbiama informacija apie pasaulio stebuklą. Žaidėjas Natars turi 14 kaimų po 250-350 gyventojų kiekviename iš jų.

Problemos su grūdais

Problemos su grūdaisViena iš pirmųjų problemų su kuria susiduria žaidėjai tai resursų lygio kėlimas – ypatingai grūdų produkcijos. Tai dažnai pastebima nuėjus į gyvenvietės apžvalgą ir pamačius resursų gamybą: Grūdai: 2 per valandą. Dauguma pastatų, laukų ir kareivėlių suvartoja tam tikrą grūdų kiekį.

Kaip vyksta mūšis ar kovos taškų skaičiavimo sistema

Kaip vyksta mūšis ar kovos taškų skaičiavimo sistemaTarkime, yra dvi šalys – Jonas ir Petras. Jonas puola Petrą...

Sostinės

SostinėsPirmoji jūsų gyvenvietė pagal nutylėjimą yra jūsų sostinė nepaisant to ar jūs pastatėte rezidenciją ar valdovo rūmus. Tik po to kai kitą savo gyvenvietę paskelbsite sostinę, pirmoji neteks sostinės statuso.

Kultūros taškai

'Kult363;rosKultūros taškai (KT) tai savotiškas užkariautų ar atrastų kaimų skaičių apribojimas. Kultūros taškus gaunate pastatę ar patobulinę pastatus savo kaime.

Oazės

Oaz279;sŽaidimo pradžioje, oazės priklauso laukiniams gyvūnams. Oazės gali būti reidinamos (atakuojamos). Kiekvienoje laukinių gyvūnų saugomoje oazėje (apleistas slėnis) yra 400 kiekvieno resuro vienetų. Kai atakuojate oazę - galite šiuos resursus pagrobti. Jų kiekis atsistato pakankamai lėtai: oazės profilinio resurso (žr. žemiau) atsistato 40 resursų vienetų per valandą greičiu, o kitų resursų - 10 resursų vienetų per valandą greičių.

Gyvenviečių užkariavimas

Gyvenviečių užkariavimasGyvenvietė bus užkariauta, kai ištikimybė buvusiam valdovui pasieks 0%, ir civiliniai gyventojai nuspręs prisidėti prie jūsų imperijos. Ištikimybės sumažinimo reikšmės yra nurodytos optimistiniu variantu, nes dėl moralės priedo tiek daug ištikimybės sumažinti kas kart jiems gali nepavykti.

Pora žodžių apie karus (naujokams)

Pora žodžių apie karus (naujokams)Kodėl mano karys žuvo? Noriu priminti, ypač naujokams, kad sėkmingai pulti galima mažiausiai dviem kariais. Jei puola vienas karys, jis visada žūsta.

Keli patarimai naujokams

Keli patarimai naujokamsNenusiminkite, jei pirmą savaitę žaidimas pasirodys jums kiek statiškas - vystymas bus lėtas. Tai normalu. Pradedant nuo antros-trečios savaitės viskas vyks gerokai dinamiškiau. Juk išsivystysite ir Jūs ir kaimynai :) Tačiau tai nereiškia, kad pirma-antra savaitė yra nelabai svarbios. Kaip tik atvirkščiai - čia yra vienas iš tolimesnio sėkmingo žaidimo pagrindų.

Tapimas ferma

'TapimasKą reiškia tapimas ferma? Tai toks dalykas, kai tave kiekvieną dieną puolą vienas ar keli kiti žaidėjai. Geriausia gynyba: slėptuvė. Jeigu esate galas, suderinkite ją su spąstine. Pastatyti slėptuvę yra labai pigu, ir beveik kiekvienas žaidėjas ją turi. Slėptuvė apsaugo jus nuo to, kad prarastumėte viską. Jūs turėtumėte ją pasistatyti net kai dar nesate (kol kas) tapę ferma.

Gyventojų skaičius

Gyventojų skaičiusTavo gyvenvietės gyventojų skaičius (populiacija) yra dalinamas į dvi dalis. Pastatai ir laukai prideda populiaciją, kurią galima matyti statistikoje.

Aljansai

AljansaiAljansai yra grupės žaidėjų, žaidžiančių kartu. Šios grupės gali turėti iki 60 žaidėjų.

Naujos gyvenvietės

Naujos gyvenvietėsNorint įkurti naują gyvenvietę, jums reikės trijų kolonistų ir tuščio sklypo žemėlapyje. Norint užkariauti kaimą jums reikės senatoriaus (arba germanų vado arba kunigaikščio) ir svetimos gyvenvietės, kuri jau egzistuoja žemėlapyje.

 

 
 
  2007 Travianas.lt - Traviano pagalbos svetainė
E-mail | RSS | Registruotis | Paskutiniai komentarai | Reklama